keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Väsyttää, väsyttää...

Rv 35+0

Nyt vasta sain aikaiseksi kirjoitella tänne. Jatkuvasti väsyttää. Tuntuu, että olen päivä päivältä väsyneempi ja liikkuminenkin on aina vain hankalampaa. Tuntuu, etten saa mitään aikaiseksi ja vielä olisi muun muassa sairaalakassi ja vauvan kotiutumiskassi pakkaamatta.

Pitäisi käydä ostamassa imetysliivejä ja muutama pikku juttu isyyspakkaukseen, jota olen kasannut tässä muutaman viikon. Ajattelin yllättää miehen ja antaa sen hänelle isänpäivänä. Tuli myös pyydettyä miehen isä meille syömään isänpäivänä, saas nähdä kuinka poikki olen kokkailujen jälkeen! Imetysliivien ostaminenkin on vähän jäänyt, kun ostoksilla käyminen ei ole enään mikään nautinto (vaikka olen aina tykännyt shoppailusta)... Jatkuvasti pissattaa, supistaa, hikoiluttaa ja kävely on hankalaa, näytän takaapäin katsottuna varmasti ihan pingviiniltä! Maanantaina olisi myös teatteri-ilta työkavereiden kanssa, toivottavasti kahden tunnin näytöksessä on edes yksi tauko tai toivottavasti istun jossain salin reunalla, että pääsen jaloittelemaan ja käymään vessassa välillä!

Alkaa kyllä pikkuhiljaa jännittämään, että tuleeko tämä typykkä ulos ennen laskettua aikaa vai vasta sen jälkeen. Alkaa olla jo nyt sellainen olo, että mitenkähän sitä jaksaa, jos menee sinne joulun tienoille... Minä kun olen suunnitellut, että jouluna pääsen nautiskelemaan kaikista ihanista herkuista punaviinilasillisen kera! Nyt kun ei sitä ruokaakaan pysty paljoa kerralla syömään, niin menee herkut muuten ihan hukkaan :D

Tänään olisi ohjelmassa tutustumiskäynti kättärille, jännityksellä odotan...

Tuittu ja ihme 35+2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti