sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Papatusta..

Huomasin tuossa, että ensimmäiset ostamani mammahousut ovat käyneet pieneksi! Tässä alkaa näköjään leviämään muutkin paikat kuin vain maha... Syömilläni suklaalevyillä ei varmaankaan ole osuutta asiaan? :D Olen tosiaan herkutellut viime viikkoina ihan hyvällä omalla tunnolla, mutta saas nähdä tuleeko sille kohta loppu. No ei, en ainakaan näytä siltä, että ylimääräsiä kiloja olisi hirveästi tullut muualle kuin mahaan, mutta neuvolassahan sen sitten parin viikon päästä taas näkee. Me emme siis edes omista puntaria...

Olen ollut viimeisen viikon ajan väsynyt ja ajoittain jopa huonovointinen, pientä päänsärkyäkin on ollut. Lisäksi töissä työkaverit ovat pari kertaa maininneet, että olen kalpea(?). Nuo kaikki voisivat ilmeisesti johtua alhaisesta hemoglobiinista... Tai sitten vaan töissä käymisestä! Turhaanpa näitä asioita itsekseni mietin, pitäisi varmaan soitella neuvolaan ja kysyä.

Töissä oleminen alkaa tosiaan jo kyllästyttämään ja ärsyttämään. Osalla ihmisistä ei ole minkäänlaista empatiaa tai sympatiaa minua (eikä muitakaan) kohtaan. Kertoessani selkäkivuistani ja potilaiden nostelun rankkuudesta, selkäni takana kuulemma vain irvistellään ja kun pyydän, että minua huomioitaisiin sen verran, että voisin tehdä kevyemmät työt, niin taas irvaillaan. Tulee olemaan vielä todella mukavat kaksi viikkoa edessä...

Mutta mukavampiin asioihin. Hankinnat, varsinkin suurimmat, alkavat vihdoinkin olla aika hyvällä mallilla. Vaatteita kyllä pitäisi vielä ostella aika lailla. Ja sehän minua harmittaa ;)

Tässä masukuvaa perjantailta

rv 27+4

Tuittu ja ihme 27+6

2 kommenttia:

  1. Älä ainakaan pahoita mieltäsi tunteettomien kommenteista. Ainahan neuvolasta voi kysyä tukea tuohon työn kuormittavuus -asiaan. Jaksamista 2 viimeiselle viikolle, ne menevät hujauksessa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos tsemppauksesta! :) Hormonit vain tekevät välillä niin herkäksi, että sitä loukkaantuu välillä liiankin pienestä...

    VastaaPoista